Subject: Noam Kaplan
From: Marnik Vuylsteke <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 10 Apr 2008 13:24:36 +0200

Hoi Steven,

ik heb je dit al eerder gevraagd, nml. of je het ziet zitten om Noam 
Kaplan van het Weizmann Institute te onderhouden ( iets te gaan eten met 
hem) volgende week woensdagavond, de avond voor de Science Club On 
Genetics. Of iemand anders van jullie?

Groet

Marnik

-- 
==================================================================
Marnik Vuylsteke
Group Leader 

VIB Department of Plant Systems Biology, UGent
Laboratory of Quantitative Genomics

Technologiepark 927
B-9052 Gent
Belgium
Tel:+32 9 33 13 860
Fax:+32 9 33 13 809
E-mail:[email-masked]  
Website:www.psb.UGent.be
==================================================================