[BBC] Fwd: FW: Vacatures PhD NET Antwerpen

Berry Kriesels b.kriesels at omnigen.nl
Thu Jun 30 15:41:31 CEST 2016

*Onderwerp:* Vacatures PhD NET Antwerpen

Hallo collega’s,

Dankzij een Kom op tegen Kanker-beurs, kunnen we de Antwerpse NET-groep
verder uitbouwen. Hiervoor zijn we op zoek naar twee nieuwe
PhD-studenten: een bio-informaticus en (bij voorkeur) een
arts-onderzoeker. Beide onderzoekers zouden, vanuit Antwerpen, aan ons
gemeenschappelijke onderzoeksproject werken (inclusief een nog op te
starten NET-biomerker-trial). De arts-onderzoeker zou hierin ook wat
mijn rol overnemen, aangezien ik vanaf augustus 2016 aan mijn klinisch
opleiding begin.

Aangezien beide profielen niet zo eenvoudig in te vullen zijn, wou ik
vragen of jullie eventueel nog kandidaten wisten/de vacatures konden
verspreiden?

Meer info over de vacatures vinden jullie hier:

·         Clinical researcher, PhD project
<https://www.uantwerpen.be/en/jobs/vacancies/ap/2016bapfggwef167/>

·         Bio-informatician/PhD student
<https://www.uantwerpen.be/en/jobs/vacancies/ap/2016bapfggwef168/>

Met vriendelijke groeten,

Timon.

*---
Timon Vandamme, MD
PhD fellow - Medical Oncology resident*

Human Molecular Genetics
Prins Boudewijnlaan 43, 2^nd floor
B2650 Edegem, Belgium

Department of Oncology
Antwerp University Hospital
Wilrijkstraat 10
B2650 Edegem, Belgium

e-mail |    timon.vandamme at uantwerpen.be
<mailto:timon.vandamme at uantwerpen.be>
e-mail |     timon.vandamme at uza.be <mailto:timon.vandamme at uza.be>

/Please consider the environment before printing this message./